Przymusowa rehabilitacja
26 kwietnia historyczny skład z Chabówki mógł bez kłopotów wrócić z Koszyc przez Muszynę i Limanową.
Po 4 czerwca cały ruch kolejowy do Nowego Sącza przejęła ocalała z powodzi ( i od kasacji ) linia Chabówka Nowy Sącz
Przede wszystkim materiał do naprawy torowisk …
… szutrówki z tłuczniem
platformy …
z szynami … .
i różnego rodzaju …
ciężki sprzęt techniczny.
Kolej współczesna też bywa ładna
Spalinowy SM42 z podbijarką torów
Dalekobieżny zespół elektryczny ED72 w Limanowej !
I podmiejski EN71
Ciężka 116-tonowa lokomotywa manewrowa – do naprawy w sądeckin NEWAG- u
I holowany z N. Sącza ciężki elektryczny dwuczłon towarowy ET41
Ekipy remontowe z Chabówki i Limanowej na bieżąco łatają „wyboje” w torze
Ruch towarowy do N.Sącza też tylko przez Chabówkę
Węglarki
Skład tzw, wagonów teleskopowych w Limanowej
Tradycyjny kolor taboru – ceglaste wagony, zielone lokomotywy …
PKP CARGO zmienia stopniowo na granatowy.
Lokomotywy też mają być granatowe
Czekanie na przejazdach denerwuje kierowców przywykłych do minimalnego ruchu na tej linii kolejowej