Spływ Czarną Nidą i Nidą
Dzień 1: most w Tokarni – ujście Białej Nidy w Żernikach (5 km) – most drogowy w Brzegach (6 km) – most kolejowy w Brzeźnie (łatwe bystrze, 10 km) – fortalicja (i restauracja) w Sobkowie (11,5 km) - most drogowy w Mokrsku (15 km) – biwak w lesie sosnowym k. Staniowic (17 km); Dzień 2: las sosnowy k. Staniowic – przeprawa promowa w Starych Kotlicach (20 km) – zapora minielektrowni w Rębowie, przenoska z lewej (25,5 km) – sztuczny próg, przenoska z prawej (27,5 km) – most drogowy w Motkowicach (28 km) – most kolei szerokotorowej LHS (29 km) – mostek kolejki wąskotorowej „Expres Ponidzie”, przenoska, jedynka przeszła (31 km) – długie sztuczne bystrze, kapitan „Heliosa” przeprowadził jednostkę bez załogi (33,5 km) – przenoska 100 m z prawej, za sztuczny próg – most w Sobowicach (36,5 km) – dwa sztuczne progi, pierwszy raczej spławny, drugi spławny – most w Pińczowie (44 km) 6-7.07.2012 r. (Jakub Jeż, Dariusz Ociepka, Leszek Pieniążek, Marcin Rola, Bartłomiej Sułkowski, Michał Sułkowski, Ryszard Zieliński)
[< Previous] [Next >]
Fot. D. Ociepka
Fot. M. Rola
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. M. Rola
Fot. M. Rola
Fot. D. Ociepka
Fot. B. Sułkowski
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka
Fot. D. Ociepka